سلام همراهان گرامی

این مقاله رو که با شما به اشتراک میگذارم درتاریخ 31 تیرماه 98 نوشتم.

هوش تجاری یا Business Intelligence به مجموعه ای ازفناوری ها

وفرایندهایی اطلاق میگردد که به افراد درتمام سطوح سازمان، اجازه

دسترسی وتحلیل داده را میدهد.

به عبارت دیگرهوش تجاری تلاش خواهد کرد با استفاده ازمنابع اطلاعاتی

سازمان، نسبت به تهیه یک تصویربزرگ ازکسب وکاراقدام نماید؛ وبه مدیر

بینش صحیحی ازکسب وکارخود اعطا نماید.

یک تصوراشتباه این است که هوش تجاری را صرفا یک نرم افزاربدانیم. هوش

تجاری عملا تولید داده نمیکند وصرفا ازداده های موجود استفاده میکند. بدون

وجود افرادی که بتوانند اطلاعات را تفسیرکنند وبکارگیرند هوش تجاری مفید

نخواهد بود به همین علت هوش تجاری کمتروابسته به فناوری وبیشترتحت

تاثیرابداع وفرهنگ است؛

هوش تجاری امروزه مدلی چند سطحی وچند نظری MTML برای ارزیابی و

مدیریت سلامت طراحی کرده است ازهوش تجاری برروی سیستمهای 

رسانه های اجتماعی Social Business میتوان کارهای بزرگی انجام داد.

همچنین درتحلیلهای بالینی، هزینه ها، تمرکزپرونده های سلامت بصورت

الکترونیکی HERs و. بنابراین لازم است مدیران سلامت به مقوله هوش

تجاری ورود پیدا کنند یا ازافراد آموزش دیده دراین حوزه استفاده کنند.

هوش تجاری و مدیریت سلامت

How Neuroscience Can Inform Economic

ربات ها و تخریب آینده شغلی بیشتر زنان به استناد صندوق بین المللی پول

تجاری ,هوش ,سلامت ,یک ,استفاده ,های ,هوش تجاری ,مدیریت سلامت ,و مدیریت ,چند سطحی ,سطحی وچند

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نقطه سرخط ساخت انواع سلاح سرد آنتیک ماها عشقمون زبان یاد گرفتنه تزیینات ماشین شیشه بالکن سانا پوز استیل شهاب کتابخانه عمومی فرهنگسرای ولایت استان همدان آرامشم باش هرچند کوتاه!!!!! وبلاگ کرمان